Ne preskačite doručak: Jutarnji obrok podstiče pamćenje i koncentraciju

po Vasa kuharica

Doručak nikako ne treba izbjegavati, jer se na taj način obezbjeđuje dovoljan unos kalcija, željeza, vitamina B i D, posebno važnih za razvoj djeteta, ali i za potrebe žena u menopauzi. Također, jutarnji obrok podstiče pamćenje i koncentraciju jer se unose ugljeni hidrati, a ubrzava se i metabolizam i pospješuje brže sagorijevanje kalorija, ističu nutricionisti.

Osobe koje ne doručkuju sklonije su napadima gladi i prejedanju u posljepodnevnim satima, zbog čega se više debljaju. U svakom slučaju, nutricionisti preporučuju doručak, koji treba da zadovolji četvrtinu dnevnih potreba za svim hranljivim materijama. Ako ga preskačete zbog manjka vremena, treba da se odlučite za obrok od žitarica sa mlijekom. Njihova priprema traje najviše desetak minuta, a organizmu se na ovaj način osigurava zdrav niskokalorični obrok.

Kafa, bogata antioksidansima, treba obavezno da nađe svoje mjesto u okviru doručka. Ona podsticajno djeluje na liječenje i smanjivanje rizika čitavog spektra različitih bolesti, pa čak i bolesti jetre i srca. Pijte je po mogućnosti bez šećera.

Preporučujemo