Istraživanja pokazuju kako se početkom godine mnogi odlučuju na zdraviju prehranu. Ako želite zdravo doručkovati, morate znati koje tačno namirnice sadržava zdrav doručak. Stoga vam donosimo pregled namirnica koje biste trebali učiniti sastavnim dijelom svoga doručka.

Integralne žitarice – Ako želite biti zdravi i puni energije, žitarice moraju biti uključene u vaš obrok. Jedno naučno istraživanje pokazalo je da integralne žitarice u doručku, poput zobenih pahuljica, pomažu u koncentraciji i učenju. Dakle, umjesto rafiniranih žitarica od kojih se sastoje razna peciva, palačinke i ostale popularne namirnice, za doručak birajte integralne žitarice. Zdravije su, a pomažu i vitkosti.

Proteini, ali u manjim količinama – Proteini su važan dio zdravog doručka jer, između ostalog, pružaju osjećaj sitosti što čovjeku omogućuje da izdrži bez hrane do ručka. Dakle, malo proteina u doručku u obliku mlijeka, jogurta, jaja ili kikiriki maslaca nije loša ideja, ali ne treba pretjerivati. Ako preskačete proteine u doručku, imat ćete potrebu nadoknaditi ih u idućim obrocima, a to nije baš najpametniji izbor. Stoga neka se nađu kao dio doručka.

Probiotički jogurti – Bilo bi dobro da u doručak uvrstite i probiotike. Na temelju naučnih istraživanja, probiotički jogurti jedni su od najzdravijih prehrambenih proizvoda koje možete naći na tržištu. Posljednja istraživanja dokazuju da probiotici mogu djelovati čak i kao lijek te pomoć u kontroli tjelesne težine. Možete ih konzumirati tako da njima prelijete integralne žitarice. Na taj ćete način dobiti zdrav i ukusan doručak.