Ideje za vruče dane: Napravite sami vodu s okusom

po Vasa kuharica

Općenita preporuka je da bismo trebali piti od 1,5 do 2 litre vode na dan. Ako ste od onih koji baš i ne vole piti vodu, napravite svoju verziju vode s okusom. Dodajući joj kriške limuna, tijelu ćete osigurati doze vitamina C, ubacite li malo đumbira, potaknut ćete detoksikaciju te topljenje masnih naslaga, a ako svojoj vodi dodate začine poput metvice potaknut ćete rad probave.

Priprema se tako da se voće reže na manje komade i dodaje u vodu sobne temperature pa hladi. A što se duže voće, povrće i začini namaču – okus je bolji. Ipak, kod nekih vrsta voća i povrća vrijede druga pravila – krastavac, baš kao dinja i lubenica brže će upiti vodu pa ih nemojte dugo namakati, a citruse poput limuna i naranči s korom u vodi držite najviše dva sata jer bi voda poprimiti gorkast okus.

Bosiljak i jagode: U bokal ulijte pet šoljica vode. Dodajte 1/2 šalice narezanih zaleđenih jagoda, 5 listova bosiljka i 1 limun narezan na tanke kriške. Po želji dodajte 1 šoljicu leda i ostavite u frižider dva sata.

Mango voda: U 5 šoljica vode dodajte 1 očišćeni i na kockice narezani mango, 1 šoljicu malina i 5 cm korijena đumbira koji ste ogulili i narezali na tanko. Dodajte šoljicu leda po želji i ostavite dva sata u frižideru.

Ljetni klasik: U pet šoljica vode dodajte 1 šoljicu opranih borovnica,
1 oprani i tanko rezani limun te četiri grančice opranog, svježeg ruzmarina. Ostavite dva sata u frižideru. Po želji, možete dodatno rashladiti kockicama leda.

Moćni krastavac: Dva litra vode obogatite jednim nasjeckanim krastavcem. Osvježavajući napitak potiče mršavljenje.

Preporučujemo