Kako iskoristiti hranu od prošlih obroka

po Vasa kuharica

Ostaci od ručka ili večere vrlo često završe u smeću zbog toga što se ljudi boje pregrijavanja ili nisu sigurni koje namirnice smiju, a koje ne smiju podgrijavati.

Međutim, ostaci hrane se itekako mogu dobro iskoristiti. Naprimjer, od pečenog pileta, koje ste imali u nedjelju za ručak, u ponedjeljak možete napraviti toplu ili hladnu salatu od piletine, dok od nekog drugog mesa sutradan možete napraviti, recimo, rižoto.

Neke su namirnice ukusnije hladne, neke radije grijemo, a i prilikom grijanja se razlikujemo, neki koriste mikrovalnu, neki rernu, a neki i pečeno meso uporno griju na plinu.

Pizza

– Najbolje grijati: U dubokoj, gusanoj tavi

– Savjet: Podgrijavajte pokriveno ne više od pet minuta.

Supe

– Najbolje grijati: Na šporetu

– Savjet: Dodajte četvrt čaše vode kako biste razblažili okus.

Mafini

– Najbolje grijati: U rerni

– Savjet: Prvo 15-ak minuta grijte pod folijom ili pokriveno, a zatim nekoliko minuta bez folije.

 Odresci i piletina

– Najbolje grijati:  U dubokoj, gusanoj tavi

– Savjet: Prije podgrijavanja razrežite na manje komade.

 Pečeno povrće

– Najbolje grijati: U rerni

– Savjet: Poprskajte povrće prije grijanja s malo maslinovog ili nekog drugog ulja.

Kuhano povrće

– Najbolje grijati: U mikrovalnoj pećnici

– Savjet: Raširite povrće na tanjiru i prekrijte ga papirnatim ručnikom da upije višak tekućine.

Tjestenina

– Najbolje grijati: Na šporetu

– Savjet: Dodajte malo vode i ulja.

Razni složenci od tjestenine ili krompira

– Najbolje grijati: U mikrovalnoj pećnici

– Savjet: Prekrijte jelo papirom za pečenje koji ste prethodno izbušili da prolazi zrak.

Jela iz woka

– Najbolje grijati: U mikrovalnoj pećnici

– Savjet: Povremeno promiješajte i ostavite da odstoji desetak minuta prije jela.

Morska jela

– Najbolje grijati: U pećnici

– Savjet: Podgrijavajte na laganoj temperaturi dovoljno dugo.

Preporučujemo