Proteinske pločice kao međuobrok poslije treninga

po Vasa kuharica

Proteinske pločice vrlo su popularan izbor za međuobrok prije ili poslije treninga. Riječ je o zdravim zalogajima koje se pripremaju na temelju orašastog voća koje je prepuno bjelančevina i zdravih masnoća. Uz nešto kakaa, kokosova ulja i slasnih hurmi pretvaraju se u slasan desert. Ako imate kuhinjsku sjeckalicu možete ih pripremiti za manje od 5 minuta bez paljenja pećnice. Ovo je recept bez rafiniranog šećera i glutena koji mogu isprobati i vegani te svi oni koji izbjegavaju hranu životinjskog porijekla.

Sastojci: 400 g indijskih oraščića, 400 g mekih hurmi bez koštica, 200 g lješnika, 150 g kakaa, 100 g kokosova brašna, 2 kašike kokosova ulja, prshvat soli.

Priprema:

1. Ubacite sve sastojke u sjeckalicu ili u dobar blender i pulsirajte sve dok ne dobijete ljepljivu smjesu. Ako primjetite da je masa presuha dodajte par kašika obične vode.
2. Prebacite smjesu na lim za pečenje na koji ste stavili prozirnu foliju ili kuhinjski papir. Smjesu ravnomjerno rasporedite i dobro utisnite u lim za pečenje.
3. Lim stavite u frižider na nekoliko sati. Kada se smjesa stvrdne, prerežite ih na pločice ili kocke po želji.

Preporučujemo