Tajna je u detaljima: Napravite supu

po Vasa kuharica

Supa bi trebala biti ključna stavka svakodnevne prehrane. Ništa neće tako brzo vratiti energiju i tako fino popraviti raspoloženje, a zimi ugrijati, kao dobro napravljena i iskomponovana supa.

Kako napraviti supu koja će da bude hranljiva, a da pri tom ne optereti organizam napornim varenjem i suvišnim masnoćama? Tajna je u detaljima. Ako povrće koje želite dodati u supu treba da se dinsta, radite to na vrlo malo ulja. Kombinirajte razno povrće, a kao pojačanje dodajte smrznuto i tako povećajte količinu vlakana, vitamina i minerala.

Umjesto zaprške ili masne slatke pavlake, za zgušnjavanje možete koristiti pire od krompira. U supu možete da dodate miso – fermentisanu pastu od soje, pšenice i ječma. Zdravo je i ukusno: dodaje se 1 kafena kašičica na 250ml supe.  Možete da dodate svoje omiljene začine da biste pojačali ukus supe u koju ste stavili manje soli.

Eksperimentirajte sa biberom, bosiljkom, peršunom, origanom, bijelim lukom, đumbirom. Ako želite povećati procenat proteina dodajte malo jogurta, kašičicu pavlake ili sojino mlijeko. Ako pravite supu sa mesom dobro bi bilo da odvojite masnoću.

Preporučujemo