Žito sa šlagom: Uvijek je zdrav i ukusan izbor

po Vasa Kuharica

Kuhana pšenica i zdravlje su u tijesnoj vezi, te ćete i često čuti da se preporučuje kuhana pšenica kao lijek i to na prvom mjestu za jačanje imuniteta.

Sastojci:

1 kg pšenice

500 g mljevenih oraha

200 g šećera u prahu

200 g šlaga

100 g suhog grožđa

Priprema:

1. Staviti pšenicu u dublji lonac i preliti vodom. Ostaviti tako nekoliko sati, a najbolje je da ostane preko noći. Sljedeći dan staviti je skuhati na tihoj vatri oko 90 minuta.

2. Kada je pšenica skuhana ocijediti je od vode, ali vodu ne bacati, ostaviti je sa strane.

3. Samljeti pšenicu u mašini za mljevenje mesa ili pomoću sjecka.

4. Dodati šećer u prahu, mljevene orahe i suho grožđe (koje smo predhodno potopili u rum ili vrućoj vodi).

5. Sve lijepo izmiješati kašikom da se sjedini dodavajući malo po malo vodu u kojoj se žito kuhalo. Da se dobije lijepa smjesa koja nije previše gusta ni rijetka.

6. Sipati u male zdjele. Umutiti šlag prema uputstvu sa kesice pa kašikom ili pomoću kuharskog šprica staviti preko žita. Ukrasiti po želji.

Preporučujemo