Zobena kaša: Hranjiv, ukusan i zasitan doručak

po Vasa Kuharica

Zobena kaša osigurava vlakna i složene ugljikohidrate koji pružaju dugotrajan osjećaj sitosti i idealna je za sve koji paze na liniju. To potvrđuje i studija objavljena u časopisu „Annals of Nutrition and Metabolism“ koja je pokazala da zobena kaše može povećati osjećaj sitosti, što rezultira manjim kalorijskim unosim pri sljedećem obroku

Zobenu kašu kombinirajte s običnim ili voćnim jogurtom, a za slast joj dodajte med, javorov sirup ili jednostavno pri kuhanju dodajte kašiku do dvije džema od voća po želji. Želite li da doručak bude nutritivno još bogatiji zobenoj kaši dodajte orašasto ili suho voće ili pak sjemenke, a za dodatnu aromu “poigrajte“ se s cimetom.

Sastojci:

200 g zobi u zrnu

2 šoljice vode

pola kašičice cimeta

pola šoljice grožđica

četvrtina šoljice oraha

sojino mlijeko

med

so

Priprema:

1. Posoljenu vodu ostavite da prokuha, zatim smanjite temperaturu i dodajte zob. Kuhajte oko 5 minuta, uz redovno miješanje, tako da se zobena kaša ne zgruda.

2. Dodajte cimet, grožđice i orahe. Promiješajte, pokrijte posudu i ugasite vatru. Pustite da stoji 5 minuta.

3. Poslužite s mlijekom i medom. Ovo je jelo koje će vas napuniti vitaminima i energijom.

 

Preporučujemo