Sastojci:

4 očišćene pastrmke (svaka oko 200 g),

200 g gljiva,

50 g luka,

3 čehna bijelog luka,

kašika fino sjeckanog svježeg peršuna,

pola dl maslinovog ulja.

Priprema:

  1. Pastrmku pažljivo očistiti i izvaditi joj kost tako da je što manje oštetite. Gljive narezati i prodinstati na luku, zajedno s bijelim lukom i peršunom. Kada su gljive gotove njima napuniti pastrmke.
  2. Tako punjene pastrmke mogu se peći na roštilju ili u grill tavi. Ako imate prilike za roštilj, pastrmke pecite na zagrijanoj rešetki. Dok se peku, često ih premazujte uljem.
  3. Ako se ipak odlučite za tavu, zagrijte ulje na umjerenoj temperaturi, pa ih pecite dok ne porumene s obje strane. Pečene pastrmke servirajte uz kuhani krompir koji ste posuli peršunom.

Savjet: Pastrmka je, prema nutricionistima, idealno jelo. Sadrži malo holesterola i često se nađe na jelovniku različitih dijeta. Ništa manje zanimljiva je i njena dimljena verzija. Zbog dimljenog okusa i čvrstog mesa idealna je za hladna predjela, primjera radi na kanapeima ili je pomiješajte s rukolom kao salatu. Izvrsna je i za umake uz tjesteninu.